torsdag 10 februari 2011

Upp och ner som en trasig rullgardin...

Ena stunden är livet som vanlig...Nästa rasar jag ner i ett hål av ledsenhet...

Pappa

Tankarna vandrar... Det kommer en massa minnen..Minnen som jag glömt, som kommer tillbaka...

Jag önskar att jag fick prata med han engång till...Bara engång....



Jag och syrran åker upp på måndag...Begravningen är den 17 februari...Det kommer att bli jobbigt...Jättejobbigt...

Det är så bråttom allt. Måste hinna rensa på den lilla tid vi har där...Kan ju inte svänga förbi en ledig helg precis...Dessa avstånd! Om det inte varit för dessa avstånd!

Pappas hus på blocket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske behålla huset och sälja det i sommar istället.
Kraaaaam på dig! /Magda

Berit sa...

Skulle gärna ha det kvar men elen är så dyr på vintern och varken jag, syrran eller pappa har pengar på hög...
Tror inte det blir sålt innan sommaren...
Kram på dig!